هر آنچه می خواهید درباره برند نسپرسو بدانید اینجاست
Nestlé Nespresso S.A. با نام تجاری Nespresso یک واحد عملیاتی گروه نستله است که در لوزان سوئیس مستقر می باشد. کلمه نسپرسو یک واژه مرکب از دو واژه “نستله” و “اسپرسو” است.
نسپرسو یک قهوه گران قیمت است و تا سال ۲۰۱۱ بیش از ۳ میلیارد فرانک سوئیس فروش سالانه داشت.
تمام قهوه نسپرسو در یکی از سه کارخانه سوئیس (Avenches ، Orbe و Romont) بو داده ، آسیاب و کپسول می شود. اما این شرکت سیستم ماشین آلات و کپسول های خود را در سراسر جهان عرضه می کند. همچنین سیستم VertuoLine را در آمریکای شمالی و برخی کشورهای دیگر به فروش می رساند.
درباره نسپرسو
داستان نسپرسو بیش از ۳۰ سال پیش با یک ایده ساده شروع شد : هر کسی را قادر می سازد تا یک فنجان عالی قهوه اسپرسو بسازد – درست مانند یک باریستای ماهر.
از ابتدا در سال ۱۹۸۶ ، نسپرسو شیوه لذت بردن میلیون ها نفر از اسپرسو را بازتعریف و انقلابی ایجاد کرد و فرهنگ جهانی قهوه را شکل داد.
اینکه نسپرسو کیست و چه چیزی را نشان می دهد ریشه در تخصص آنها در قهوه ، روح نوآورانه آنها و کشاورزانی دارد که با آنها کار می کنند.
نسپرسو ۳۰ سال گذشته را صرف تنظیم دقیق دانش خود کرده و و با بهترین صنعتگران در طول مسیر همکاری کرده اند. آنها می خواهند با افرادی کار کنند که به اندازه خودشان به جزئیات کوچک اهمیت می دهند. زیرا در نهایت ، این تفاوت را ایجاد می کند.
در زیر نگاهی اجمالی به سالهای فعالیت نسپرسو خواهیم داشت ؛
- تولد برند : ۱۹۸۶
- مفهوم باشگاه نسپرسو : ۱۹۸۹
- یک شکلات با امضای جدید : ۱۹۹۲
- اولین سایت اینترنتی : ۱۹۹۶
- دستیابی به موفقیت بزرگ برای خانه ها : ۱۹۹۶
- یک حضور واقعی آنلاین : ۱۹۹۸
- اولین بوتیک نسپرسو : ۲۰۰۰
- افزایش ظرفیت تولید : ۲۰۰۲
- راه اندازی ماشین COMPACT جدید : ۲۰۰۴
- لوازم جانبی به عنوان یک تجارت جدید : ۲۰۰۵
- افزودن شیر به قهوه : ۲۰۰۷
- معرفی KAZAAR (کپسول نسپرسو با رایحهای تلخ و کمی فلفلی) : ۲۰۱۰
- توسعه سیستم تسریع : ۲۰۱۱
- پیشرفت در زمینه بازیافت کپسول : ۲۰۱۲
- هیئت مشاوره پایداری : ۲۰۱۳
- چشم انداز پایداری جدید و راه اندازی ورتو : ۲۰۱۴
- افزایش نرخ تولیدبا حفظ کیفیت محصول : ۲۰۱۵
- قهوه های جدید از مناطقی که تحت تهدید است : ۲۰۱۶
- قهوه سرد : ۲۰۱۷
- پیشرفت بیشتر برنامه بازیافت : ۲۰۱۸
- قهوه به عنوان نیرویی برای خوب بودن : ۲۰۱۹
- ادامه سفر به سمت اصلاح و بهبود : ۲۰۲۰
- ۳۰ قهوه اصلی ، ۳۰ قهوه ورتو و ۱۷ قهوه حرفه ای و همچنین نسخه های محدودی دارند که انواع کمیاب از سراسر جهان را به نمایش می گذارد.
- مجموعه ای از سیستم های مناسب و انقلابی قهوه دارند که به طور یکپارچه یک فنجان کامل قهوه را ارائه می دهند ، خواه اسپرسو باشد ، یک فنجان لانگ یا قهوه بر پایه شیر.
- طیف وسیعی از خدمات شخصی را برای پیش بینی هر نیاز مشتری در اختیار دارند. از جمله تحویل روز بعد ، برنامه های تلفن همراه برای سفارش قهوه و یک برنامه وفاداری اختصاصی ، “Nespresso & You”.
تعهدات نسپرسو
در نسپرسو، اتخاذ سیاستهای بهینهتر اقتصادی یا زیستمحیطی در هر کاری ساخته می شود. این تنها به این دلیل نیست که آنها به مردم و کره زمین اهمیت می دهند. زیرا آینده بستگی به مسئولیت پذیری در حال حاضر و در سالهای بعد دارد.
استراتژی پایداری آنها که The Positive Cup نامیده می شود ، به دنبال بهبود کیفیت محصولات و خدمات در حین به حداقل رساندن تأثیر آنها در کل زنجیره ارزش است – از تأمین منابع ، از عملیات ها تا تحویل.
شرکای جهانی
آنها با بیش از ۴۰ شریک برای بهبود پایداری در کشورهای تولید کننده کار می کنیند که مهارت ها ، تجربه و دانش مختلفی را به ارمغان می آورند. مانند NGO های مردمی ، مؤسسات مالی جهانی ، سازمانهای جامعه مدنی ، دانشگاهیان و سایر مشاغل در سراسر جهان.
کپسول نسپرسو
کپسولهای نسپرسو در ابتدا به صورت انحصاری توسط نسپرسو تولید و فروخته میشد اما با گذشت زمان شرکتهای مختلفی از جمله جیموکا، سایلین، لور، استارباکس، جاکوبز و … نیز به تولید و عرضه این کپسولها اقدام کردند. این کپسولها در یک قالب آلومینیومی یا پلاستیکی با روکش آلومینیوم پلمپ شده تا عطر و طعم آن در دراز مدت حفظ گردد. هر کپسول بهطور معمول بین ۵ تا ۷ گرم قهوه را شامل میشود. بسته به نوع، از هر کپسول میتوان ۴۰ میلی لیتر اسپرسو یا ۱۱۰ میلی لیتر لانگو تهیه بشود. برای تسکین نگرانیها در مورد اثرات سلامتی کپسولها از مواد غذایی بهداشتی بسته میشوند.